Spørgsmål og svar
I de fleste tilfælde aktiveres VIP-medlemskabet med det samme. Hvis du oplever, at det ikke er aktiveret efter 15 min, så kontakt kundeservice
Der kan være forskellige årsager til at dit VIP er ophørt, som f.eks. betalingsproblemer. Brug venligst kontaktformularen til at give os nogle yderligere oplysninger, og vi tage et nærmere kig på dit VIP-medlemskab for at finde ud af, hvad der er sket.
Hvis du har fået nyt kreditkort skal du klikke på Betaling. Her skal du klikke på den røde slette-knap i højre side for at slette dit nuværende kreditkort. Derefter kan du enten vælge at købe et nyt VIP medlemskab ved at betale med det nye kreditkort (dit nuværende medlemskab vil så blive forlænget med den periode, du køber) eller du kan vente med at købe et nyt VIP medlemskab med det nye kreditkort, når dit nuværende VIP er udløbet eller er næsten udløbet.
Kreditkort: Problemet opstår muligvis pga. fejlindtastning af kreditkortoplysninger og/eller navnet på kortindehaveren. Kan vi ikke opkræve penge på dit kreditkort, vil det ligeledes fejle.
Husk desuden, at når man foretager en betaling med kreditkortet, så skal man enten bekræfte købet ved at logge ind med sit MitID eller ved at modtage en SMS + kode.
Jeg bliver opkrævet for et VIP-medlemskab. Har du ikke selv tilmeldt dig dette, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Udfyld venligst kontaktformularen med yderligere informationer omkring opkrævningen og vi vil undersøge sagen.
Hvis du ønsker at afmelde dit VIP-medlemskab, skal du klikke på VIP øverst i menuen til højre og derefter på "Annuller abonnement". Bemærk at der ikke foretages refusioner for betalinger, du allerede har foretaget. Hvis du afmelder dit VIP-medlemskab, vil du stadig være VIP-medlem i det antal dage, du allerede har betalt for.
Du kan bruge dine poletter til at deltage i lodtrækningerne om de mange præmier på Komogvind.dk. Under præmier kan du se en oversigt over de næste præmier, der bliver trukket lod om i løbet af de næste dage. Du kan se, hvornår lodtrækningen finder sted, og hvor mange poletter du skal give for hvert lod. Jo flere lodder jo større er chancen for at vinde.
Du har mulighed for at fortryde dit køb af lodder inden lodtrækningen og få dine poletter retur. Dette gøres under præmier, ved at klikke på "Lodder"-ikonet til højre for den præmie, du har købt lodder til og derefter "Nulstil".
Hvis du er den heldige vinder af en af vores præmier, vil du få tilsendt en postbesked. I postbeskeden skal du trykke på det blå link "Indtast dine info her" nederst og derefter indtaste dine adresseoplysninger og indsende nederst. Det er meget vigtigt, at du indtaster oplysningerne korrekt. Præmierne kan kun sendes til adresser i Danmark.
Hvis du har vundet en af vores præmier, og endnu ikke har modtaget den, beder vi dig om, at kontakte vores kundeservice. Så undersøger vi sagen og tager kontakt til dig snarest muligt. Vær opmærksom på, at der kan gå op til en måned, før præmien er hos dig.
Komogvind.dk anbefaler, at du bruger de nyeste versioner af enten Google Chrome, Edge og Opera. Hvis du oplever problemer med en browser, vil vi bede dig om at prøve en anden browser for at se, om dette løser dit problem.
Vi anbefaler desuden, at du aktiverer cookies i din browser, og sletter cookies og historik i din browser.
Det er også en god idé at genstarte din computer eller enhed hver dag.
Umiddelbart efter oprettelsen af din profil kan du redigere dit brugernavn på profilsiden. Denne mulighed forsvinder efter 5 minutter.
Hvis du er sikker på, at du gerne vil slette din profil, kan du gøre det i Indstillinger i menuen til højre. Herinde skal du klikke på "Slet profil" nederst på siden. Bemærk: evt. resterende VIP-dage går tabt.
Vi anbefaler dig at bruge en adgangskode, som ikke er let at gætte for andre. Det er en god idé at bruge både tal og bogstaver. Din adgangskode skal bestå af mindst 8 tegn.
Ønsker du at ændre din adgangskode, skal du klikke på Rediger profil i menuen til højre. Her skal du klikke på den rediger-knappen med blyant-ikonet ved siden af din adgangskode for at ændre den.
Dine oplysninger kan ændres i Rediger profil i menuen til højre. Husk at det kun er muligt at have ét brugernavn pr. e-mailadresse. Derfor kan du ikke registrere en e-mailadresse, som allerede er registreret i vores database under et andet brugernavn.
Alle galleribilleder bliver placeret i et billedfilter, indtil Komogvind.dk har gennemgået dem. Hvis dit galleribillede endnu ikke er synligt, kan det være fordi, det ikke er blevet gennemgået af Komogvind.dk endnu.
Dit billede kan være blevet slettet, fordi det ikke overholder vores regler. Du kan læse om vores generelle regler for indhold i vores Betingelser, vilkår og datapolitik.
En bruger bliver først tilføjet på din venneliste, når vedkommende har godkendt din anmodning.
Du kan have op til 500 venner på din venneliste.
Hvis du blokerer en bruger, kan vedkommende ikke se din profil eller sende dig beskeder. Blokeringen gælder begge veje. Du kan tilføje en bruger på din blokliste direkte i chatten ved at klikke på deres brugernavn og så på "Blokér", du kan gå ind på brugerens profil og klikke på "Bloker bruger", eller du kan gå ind på din Blokerede brugere liste i menuen til højre og tilføje brugernavnet dér. For at fjerne en bruger fra listen, skal du klikke på den røde skraldespand som vises på den blokerede profil.
Du kan ignorere en bruger, hvis du ikke ønsker at se, hvad denne skriver i et chatrum. For at gøre det, skal du blot klikke på brugernavnet i chatten og vælge "Ignorér". Så snart du lukker spillet helt ned, vil funktionen "Ignorér" ikke længere være aktiv.
Du kan anmelde en bruger, hvis du mener denne ikke overholder Komogvind.dk's regler. Du kan anmelde en bruger enten ved at klikke på deres brugernavn i chatten og så klikke på "Anmeld" eller du kan besøge deres profil og klikke på "Anmeld" ude i højre side. Her kan du skrive en anmeldelse og vedhæfte screenshots af samtalen eller billeder.
For at få alt den data vi har omkring dig, skal du klikke på Indtillinger og dernæst "Anmod om personlige oplysninger".
Her finder du et sæt regler, som vil hjælpe dig med at få en bedre oplevelse som bruger på Komogvind.dk. Vi ønsker, at der skal være plads til alle, og derfor beder vi dig behandle andre spillere, som du selv ønsker at blive behandlet.
Hvis ovenstående regler ikke overholdes, risikerer du udelukkelse fra siden. Vær opmærksom på, at al ulovlig chat og handlinger på siden vil blive politianmeldt, hvis vi finder begrundelse herfor.
Statistikken bliver først opdateret, efter spillet er blevet afsluttet korrekt. Dette gøres ved at klikke på "Afslut spil".
I nogle tilfælde kan der gå noget tid, inden din statistik registreres på din profil.
Hvis ikke din statistik er blevet registreret så kontakt vores kundeservice.
Medaljen bliver først registreret, efter spillet er blevet afsluttet korrekt. Dette gøres ved at klikke på "Afslut spil".
I nogle tilfælde kan der gå noget tid, inden din medalje registreres på din profil. Du kan gå ind i det spil, du spillede, og se om din medalje er blevet registreret.
Hvis ikke din medalje er blevet registreret så kontakt vores kundeservice.
Udfordringen bliver først registreret som gennemført, efter spillet er blevet afsluttet korrekt. Dette gøres ved at klikke på "Afslut spil".
I nogle tilfælde kan der gå noget tid, inden din udfordringen registreres som gennemført på din profil. Du kan gå ind i det spil, du spillede, og se om din udfordring er blevet registreret som gennemført.
Hvis ikke så kontakt vores kundeservice.
Ved at spille vores spil på Komogvind.dk, optjener du poletter. Poletterne kan bl.a. bruges til at vinde præmier i lotteriet og til at deltage i turneringer. Man kan højst have 2 milliarder poletter stående i sin polet konto.
Hvis dine poletter er forsvundet, er det en god idé at kontrollere, om du har købt nogle lodder til præmier. Hvis du har det, og præmien ikke er blevet trukket endnu, kan du stadig nå at afmelde købet af lodder ved at klikke på "Lodder"-ikonet og vælge "Nulstil". Er dette ikke tilfældet, bedes du kontakte vores kundeservice, og vi vil undersøge sagen.
Man får normalt registreret de optjente poletter i sin poletkonto med det samme, men nogle gange kan der ske en forsinkelse i registreringen. Hvis poletterne ikke er registreret på din profil efter to timer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Mængden af rating, som du vinder eller taber i et spil, afhænger af, hvor meget rating din modstander har. Hvis du f.eks. vinder over en bruger med en betydeligt højere rating end din egen, vil du vinde meget. Følgelig mister du kun lidt rating, hvis du taber. Vi har skabt dette system for at holde multiplayer-spil interessante for alle, uanset hvor meget eller hvor lidt rating brugerne har.
Vores 5 mest populære spil målt på hvor mange brugere der spiller dem dagligt: Farm Empire, Siesta Solitaire, Mahjong 3, Tower Empire og Picture Logic Color.
Har du andre spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, så vender vi tilbage med et svar så hurtigt som muligt.